bezsackovy vysavac

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 7 16:41:48 CET 2006

On Thu, 7 Dec 2006, Lubor Otta wrote:

> Zvažuji nákup subjectu,
> vysavač s malým odlučovačem typu cyklon, v průhledném provedení. Viděl jsem v cenové relaci 2000Kč.
> Máte někdo praktickou zkušenost, nepráší to? Jak se projeví zaplnění sběrné nádoby?

Koupil jsme bezsackovy vysavac ve SPARu za 1500Kc vykon 2400W. Saje jako
krava, ten sberaci box ma nahore ucho ktere to zajistuje a za ktere se to
vytahne ven a po strane cudlik ktery po zmacknuti uvolni spodni dno takze
bordel vypadne dolu. Kdyz se ucpe sani nebo je to moc plne tak nahore na
tom boxu vyjede takova plastova kontrolka.

Ja to chtel na uklid dilny soustruhu apod takze ten box mi prisel trochu
maly. Tak jsem k tomu predradil jeste jeden odlucovac ktery jsem vyrobil
z plastove 20l popelnice z Kaulandu. Extra hadice, kus odpadni 160mm roury
dospod na viko. Trochu to v tehle sestave pozbylo na saci sile, ale porad
to staci na posbirani zeleznych spon a jineho bordelu. Zajimave je ze do
vysavace uz se pres ten prvni odlucovac nic nedostane, vsechen bordel sedi
v te plastove 20l popelnici..