bezsackovy vysavac

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 7 14:28:12 CET 2006

My mame bezsackovy vysavac HYUNDAI a spokojenost velka .Stal kolem
2000. Perfektne saje, je maly, lehky, dobre se prenasi bordel co se v
nem toci je krasne videt i jeho zaplneni . Je fakt ze to neni pro lidi
co se o veci nestaraji , protoze moje mila ten filtr dokazala ucpat
tak , ze jsem myslel ze se spali ten motor. Takze ted ho pravidelne
vyklepavame a parada :)

I kdyz mam doma jeste z minuleho podnikani vysavac do vetsich prostor
jako jsou hospody ktery ma vysavani vodni + tocici se kartac primo na
te nasade a porad je to 100% rozdil . Holt je rozdil jestli obyc.
vysavac jen saje nebo jeste kartacuje -saje a filtruje pres vodu . Ale
taky ta cena tento stal nejakych 50K :)

snehulak