bezsackovy vysavac

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Čtvrtek Prosinec 7 13:30:36 CET 2006

On Thu, Dec 07, 2006 at 12:43:16PM +0100, Halen wrote:
> Máme vysavač Elektrolux CycloneXL 1800W a je super. Nemáme koberce,
> takže uklízení je paráda. Vyčištění sběrné nádoby tak 1 za měsíc a při
> druhém čištění navíc omýt vodou a nechat uschnout. HEPA filtr nemáme, je
> to spíš lákadlo pro lidi, navíc HEPA filtr stojí dost peněz při výměně.
> Jestli máte hodně koberců a více prachu, tak počítejte s tím, že budete
> muset častěji vynášet nádobu. Dále bych doporučoval přikoupit nástavec s
> klepačem, na koberce to je to nejlepší.

Mám Dyson starý už asi 5let v provedení `na stojato' nebo jak se tomu má
říkat. Celkem spokojenost. Nádobu po každém vysávání napouštím vodou
a vylévám do wc. Když se to tam nechá do dalšího týdne tak si v tom
pořádí roztoči a když lux za týden zapnete, tak to smrdí. Ostatně kvůli
tomu jsem také bezsáčkový vysavač chtěl, aby nebyl problém to po každém
vysátí zlikvidovat.

Jinak mě zpočátku dost ohromilo, kolik bordelu to vždycky nasbírá.
Vysledoval jsem ovšem, že úroveň množství prachu se nedá tak nějak
zásadně snížit. Když jsou intervaly mezi vysáváním různé, tak se
množství bordelu v nádobě nějak zásadně neliší, ale je fakt, že jsem to
to bral odhadem. A teď mě napadá, že možná konstantní je úroveň takových
těch chlupů - takového toho načechraného nepořádku, ale nezkoumal jsem
ten jemný prášek, který leží dole. Asi se to množství vyrovnává s okolím
přes dveře a okna. Takže to nemá cenu s vysáváním nějak moc přehánět :-).
No nic, to jen tak na okraj.
--
Zito