OT:Cisteni_Zinku

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 7 11:50:31 CET 2006

Nějak ta otázka asi zapadla, zatím to zkouším NaOH ale, nic moc resp. ne to
co jsem chtěl, ale s tím jsem počítal aspoň se odstranily mechanické
nečistoty. Co kyselina fosforečná H2PO4-nebo jak to je s fosforem? Nevěděl
by někdo?
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Hfmcons" <hfmcons@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 06, 2006 9:55 PM
Subject: OT:Cisteni_Zinku

prosím přítomné ználé o radu, mám zinkový reliéf vytvořený 90° frézou cca
dia0,3mm, max1mm hluboko, v reliéfu jsou nepravidelně nacpány mechanické
nečistoty.      Jde chemicky odstranit povrchové oxidy na podobnou úroveň
jako oškrábání nožem aspoń na takovoyu dobu, aby bylo možno ten reliéf nějak
konzervovat? Mají podstatný vliv na chemickou reakci mechanické nečistoty?
Dík
S pozdravem
                                Miloš Dašek