Watmetr za 299 - Lidl

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 7 11:40:28 CET 2006

Mně na dotaz "Vysílání HDO území severní morava"
http://www.google.com/search?q=Vys%c3%adl%c3%a1n%c3%ad+HDO+%c3%bazem%c3%ad+severn%c3%ad+morava
vyhodil google odkaz na "Hledání sedmi pokladů" čož by ehm odpovídalo,
nicméně číslo HDO přijímače by mělo snad jít zjistit na 840840840 cca 1.-
Kč/min. Tak to zkusím až najdu faktury ;-)
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 07, 2006 10:41 AM
Subject: Re: Watmetr za 299 - Lidl

Nevim, me to vypadlo jako prvni odkaz v google na HDO.
V Praze je to
http://www.pre.cz/domacnosti/samoobsluha/hdo.html

Já věděl že to nebude jen tak, z hlavní stránky se mi nepodařilo dostat ani
pomocí mapy servru ani pomocí vyhledávání hmm :-( Háček ale tam je, to číslo
přijímače HDO, my například máme krycí plech na rozvaděči zaplombovaný a
čouhají z něj jen hodiny a jističe.
S pozdravem
                                Miloš Dašek