zdroj

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 7 10:18:29 CET 2006

1) nevím, co je ten IC5 - popis se tam s něčím slejvá. Pokud to není
low-dropout (např. LT1084 nebo LX8384), tak z 5V to 3,3V neudělá.
Pověsil bych jeho vstup za D3, stejně jako IC4.

2) sečtěte si odběr všech věcí na 5V, pak na 3,3V a porovnejte to se
zatižitelností těch stabilíků, viz. příslušné katalogy. Odhadem by to
stačit mohlo, ale když ani nenapíšete o jaký mikrokontroler jde, tak
se blbě radí. Třeba to je něco na úrovni PII/400MHz a tomu by to
nestačilo.

P.K.