Watmetr za 299 - Lidl

Pavel Krafcik hwlist@pjk.cz
Čtvrtek Prosinec 7 09:48:01 CET 2006

Skoro všude se teď používá HDO, takže to mohou zapínat kdy je napadne.
Podmínka je, že se nesmí přepínat častěji, než jednou za dvě hodiny a
celkově musí být doba NP v souladu se smlouvou. - To je teorie

Praxe:
Ve Vokovicích, kde jsem před 3 lety bydlel, bylo taky HDO a člověk by si
podle nich mohl řídit hodinky. Den o den to zapínali a vypínali ve
stejný čas. Jediná vyjímka byly Vánoční svátky, kdy nám pouštěli NP
proud na víc než 8 hodin. Pamatuji se, že první rok takového Vánočního
nadělování NP proudu dopadl pro dost lidí špatně, protože místo dvou
nezávislých termostatů v akumulačkách neměli ani jeden. Při 8 hodinovém
nabíjení se to nijak zle neprojevilo. Jenže když to PRE 23.12 přepla na
NP a držela to do 2.1 do rána, hodně takových kamen dásáhlo destrukční
teploty, někdy i zápalné pro své okolí.

Pavel Krafčík