Watmetr za 299 - Lidl

RVsoft rvicek@quick.cz
Středa Prosinec 6 12:51:01 CET 2006

Ja jsem si shodou okolnosti objednal watmeter od Conrada (je na nem
FKtechnics), ktery pocita i ty dny a roky a pichnul jsem jej pred UPSku,
ktera mi ukazuje vsechny parametry odberu.

UPS hlasi odber 220W a ten watmetr 236W co by asi odpovidalo vlastni
spotrebe UPS (prave to dobiji baterku jak jsem to vytahnul ze zdi abych
pripojil watmetr).

Jinak tuhle spotrebu vykazuje:
17" CRT LG T710PH
reprobedny