UART - bufer

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Prosinec 6 07:37:52 CET 2006

FSK radiovy modem.
Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Zdenek Aster" <zdenek.aster@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 05, 2006 6:06 PM
Subject: Re: UART - bufer

>Potrebuji dostat data z UARTU do hlavni smycky. Prijem je podchycen v
>preruseni a zpracovani v hlavni smycce. Zatim to zapisuji do kruhoveho
>bufru.
Ale ted mam pripojenou linku z velkym rusenim a chodi mi tam spousta chyb
>(timeout, framing error a mozna i over error), ktere chci osetrit v hlavni

Zeptam se blbe, pokud to neni z nejakeho neresitelneho duvodu,
nebylo by lepsi nejdriv se zamyslet proc ma linka ruseni a chyby.
Ja kdyz delam komunikace, tak to musi nejdrive chodit bez kontrolnich
souctu a korekci chyb, ty tam nejsou a prenos musi byt temer 100%
a teprve potom se dodelavaji ochrany komunikace.

Zdenek Aster