OT: Lze smazat již odeslaný mail na straně příjemce pokud je nepřečtený

David Mensik mensikd@seznam.cz
Úterý Prosinec 5 22:43:07 CET 2006

Nechci zakladat nejaky flame :) ale budu si stat za svym :) MS Outlook
(ne Express) neznamena pouziti MS Exchange serveru. Navic se muze
Outlook nastavit tak, aby spravy z Exchange stahoval do lokalnich .pst.
Cili jednoznacne - pokud nejste hacker, tak na to zapomente. Je to neco
jako zkouset vlastnimi silami zrusit on-line penezni transakci za
koupene zbozi v obchode :)

S pozdravem,
  Ozon.