UART - bufer

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Prosinec 5 16:45:23 CET 2006

No jeste mam jeden napad a to je bufer dat a bufer chyb - bude ukazovat na
ktere pozici konci data bez chyb.
Nejjednoduchssi je zatim bufer o sirce dva byte - data+status. Prostor v
datove pameti usetrim jinde. Prave premyslim jak zjistit nutnou velikost
jednotlivych bufru.
Michal Gregor
----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 05, 2006 4:20 PM
Subject: Re: UART - bufer

Mno, ak Vam ide len o to usetrit miesto, tak namiesto 2 byte do buffra
ukladajte 9 bitov... Ja viem, to je nekonecne pracne, ale mozno by sa
dala urobit taka finta, ze k 8 byte v "hlavnom" buffri by bol 1 byte vo
"vedlajsom" buffri, kde by prislusny bit nastaveny na 1 znamenal chybu
(aj ked aj toto je dost pracne).

Dalsia moznost je oescapovat (podla vzoru ozatvorkovat :-) ) tie chyby,
t.j. esc-1 je skutocny esc, esc-2 je FE, esc-3 je OE, esc-4 je PE; ale
toto bohuzial v medznom pripade (vysielane same esc alebo same chyby)
znamena tiez 2x buffer, menej sa da pouzit len pri znalosti vlastnosti
prenasanych udajov.

wek