prerusenia v PIC

iko iko@kamarad.cz
Úterý Prosinec 5 16:37:59 CET 2006

aha, takze signalizacne bity prerusenia sa nastavia aj ked uz som v
inom. a co ked pridu prerusenia dve rovnakeho typu? napr.

dajme tomu, ze chcem pocitat pocet pulzov na vstupe za sekundu. v
preruseni od RB budem pocitat pulzy na vstupe a dajme tomu raz za
sekundu mi prerusi timer, v nom zoberiem doteraz napocitanych pulzov a
spracujem, vynulujem pocitadla.
co ked to spracovanie kazdu sekundu bude trvat moc dlho a medzitym mi
pride 10 pulzov?

diky,
iko