UART - bufer

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Úterý Prosinec 5 14:17:46 CET 2006

Nejjednodussi pripad by byl, ze v komunikaci se nevyskytuji vsechny
znaky (0-255), pak lze nepouzite znaky pouzit pro signalizaci
chybovych stavu. Pokud je pouzita cela abeceda, da se pouzit nektery
znak jako znacka - treba FF: kdyz narazim na FF, tak prectu dalsi
znak, pokud je zase FF, je to ok - znak FF, jinak je dalsi znak
indikatorem chyby.

No a pokud nezalezi na poradi, kdy k chybe doslo, zapamatovat si to
jednoduse vedle v oddelene promenne

KR