RE: Měřící přístroje k PC od ETC

Jan Galuszka konference@ei.cz
Úterý Prosinec 5 09:35:22 CET 2006

Jelikoz jsem distributorem ETC pro CR a nejsem uplne zdatnym technikem, tak
jsem pro rozpraseni pochybnosti, zda-li nekupujeme zajice v pytli zvolil
obchodni model s moznosti zapujcky.

Takze pokud nekdo ma zajem o nektery z pristroju ETC tak mam moznost si
zakoupit pristroj a v pripade, ze parametricky nevyhovuje, ma moznost jej do
14 dnu vratit. Tuto moznost jiz vyuzily desitky zakazniku a vracen byl pouze
jeden pristroj.

Kazdopadne ETC nechce konkurovat pristrojum za 10.000 eur, ale v segmentu
kolem 500 euro kazdopadne sve misto maji

Vice na www.etc.sk , nebo pdf 8MB -
www.elektronika.cz/pdf/ei-podzim-2006-120dpi.pdf

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862