SW pro video kurzy prace s napriklad programy pro tvorbu DPS

David Kucera david@cybertex.cz
Pondělí Prosinec 4 13:37:20 CET 2006

digitalni kameru neni potreba, psal jsem ze mam nekolik ruznych
digitalnich vystupu, staci neco cim lze nahrat obraz
v sobotu jsme to zkousel z jednim z tech co se ozvali, zkouseli jsme jak
opticky tak svideo ale problem je v tom ze ma videokarta( original SUN
vcetne monitoru) neumi mene jak dva monitory na vystupu (ja mam
pripojene 3 monitory) a cele to dela obraz 1600x2400 a kdyz zmensim
rozliseni treba na 1240x2048 tak je porad obraz moc siroky a
zatim nevim zdali se mu s tim povedlo neco udelat

David