assembler a GCC

HUDA hudaklan@volny.cz
Pondělí Prosinec 4 09:28:32 CET 2006

Dobry den,
zkousim pripojit kus programu v assebleru k programu napsanem v GCC (WinAvr)
pro ATMEGA48. Cast napsana v C je kompilovana a chodi bez problemu.
Ted jsem chtel napsat kousek casove kritickeho codu napsat v assembleru, ale
nejde mi prelozit.
Uz jsem vse vyhazel a zkousim jen tuto malou cast napsanou v assembleru a
pripojenou k hlavni C casti.

  .equ PORTD,0x18

cs1:
 sbi     PORTD,2   ;Enable the CS1 of the display
 cbi     PORTD,3   ;Disable the CS2 of the display
 ret

cs2:
 cbi     PORTD,2    ;Enable the CS2 of the display
 Sbi     PORTD,3   ;Disable the CS1 of the display
 ret
Nikde jsem nenasel *.inc soubor s definicemi, tak jsem to zatim nadefinoval.
Kdyz dam nyni preklad, tak dostanu tuto hlasku:

C:/WinAVR/bin/../lib/gcc/avr/3.4.6/../../../../avr/lib/avr4/crtm48.o: In
function `__vectors':
../../../../../avr-libc-1.4.4/crt1/gcrt1.S:51: undefined reference to `main'
make.exe: *** [TEST] Error 1

Dekuji za kazdou napovedu.
HUDA