Svitici folie

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Prosinec 3 16:04:33 CET 2006

Zdravim,

kamarad opravuje nejakemu "umelci" nejake drahe piano - zacaly
vynechavat body a hlavne umrela svitici folie pod displejem.

Snazil, se to opravit coz se i povedlo, ale objednana folie od Conrada
je mnohem mensi nez je deklarovano - tedy jeji aktivni cast.

Preposilam jeho dotaz, ktery posilal i do mod. diskuze. Pokud byste
nekdo vedeli kam na ni a co s ni tak si nechame poradit.

Svítící folie - part2

Tak oprava LCD displeje dopadla částečně úspěšně. Všechny body "svítí"
(spíš tmaví), folie svítí, ale narazil jsem na jinej problém. Po
objednání u Conrada se ukázalo, že udávanej rozměr138x34 (mimochodem
největší z nabízených) má ve skutečnosti aktivní plochu o dost menší
jednak než je uváděný rozměr a hlavně než je potřeba vzhledem k
velikosti displeje. Ovšem zaboha se mi nedaří najít firmu která by tuto
folii dodávala - GME a GES jak se zdá toto nevede, Farnell kromě toho že
je drahej to prodává v "metráži". Proto bych chtěl poprosit pokud někdo
víte kdo tuhle luminiscenční folii o rozměru cca 45x160mm prodává o
nasměrování. Po delším hledání jsem něco objevil v odkazu od Quattra na
http://www.elektro-obecnice.cz/shop/index.html akorát že ten formát není
úplně to ono, možná se to dá ustřihnout, ale co s tím potom,
zalaminovat? Původní je zatavená v jakýmsi "pytlíku" - nevychcípe to
když se dovnitř dostane vzduch?.Děkuji.

RadekCX - http://www.cncnet.info