Watmetr za 299 - Lidl

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Prosinec 2 11:46:41 CET 2006

Jo, mám to doma , už jsem to kuchnul. Vadí mě to měření od  cca 5W -
4kW. / Ukazuje cca od 1W ) Chyxtám se 10x zvětšit bočník ( je tam nějaká
smyčka z drátu cca 2,2mm  průměr, délka asi 4cm...)
Nahradit  několika paralelními "cihlovými" odpory .... a měřím od  0,5W
- 400 W...proud  0.002 - 1,6 A  Pro mě daleko důležitější.

Přepínat bočník asi dost dobře nepůjde, tak si v pondělí dojdu pro
další  kousek, ten bude na původní rozsah 5W -4kW

Take doporučuji rozebrat a desku vlastního měření , kde je onen bočník
umýt v izopropylalkoholu a natřít kalafunovým lakem... Moje deska celá
bílá od nějakého svinstva ( asi sůl??? ).  / co bych tak chtěl za 299
kačnen že? - prostě dodělej , dorob si sám/

Jinak napajene to je ze site, baterie jen drzi hodiny atd....
A taky z toho vyrvu ty "roletky" na dírkách v zásuvce. Je umění do toho
něco strčit a nepoužít hrubou sílu. Možná by stačilo namazat, aby tam ta
roletka lépe jezdila.

Závěrem dotaz. Měří to účniník cos fí... Že je u odporové zátěže 1
chápu, ale jaký má být čistě u kapacitní zátěže? ( dejme tomu, že na to
píchnu 4M/400V) Co to má správně ukázat???
Honza