DDS Projekt, SMA konektory

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Pátek Prosinec 1 18:11:29 CET 2006

Muj prispevek nebyl samozrejme namiren proti Vam, naopak diky a vsechna slava za tak peknou konstrukci.
Kdybych to navrhoval ja, tak bych tam taky dal SMA (a taky asi dam,budu delat neco podobneho na diplomku), co tam  dat jineho ze?
Spise jsem roztrpcen obchody se soucastkami v Cesku, ti co SMA maj, tak z toho delaji narodni poklad (mi to tak pripada), v dnesni dobe kdy temer kazdy splaci nejakou tu hypoteku ci pujcku, tak neni penez nazbyt.
Karel

Bylo: