Literatura k silnoproudu

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pátek Prosinec 1 15:45:39 CET 2006

> myslite takové ty vzorce :
>
> činný výkon P =U x I x cos fí [W,V,A,-]
> jalový výkon Q=U x I x sin fí [VAr,V,A,-]
> zdánlivý S=U x I [VA,V,A]
>

> napětí zadávat pro 3f sdružené nebo fázové x odmocnina ze 3
>
> nebo víc detailně ?

Jo, to je ono, ale spis detailneji, protoze jsem dostal nejake algoritmy k
naprogramovani a ony moc nefunguji. Proto bych si je rad overil a pripadne
vygeneroval nejaka testovaci data a k nim i spravne vysledky. K tomu by se
krapet teorie siknul, jenze doba, kdy jsem z toho delal zkousku, je prilis
vzdalena a protoze me zivi programovani, tak jsem k oprasovani znalosti
nemel prilezitost, az ted.

Diky

Jiri Foldyna