Cvicenie zo spracovania signalov ;-)

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Prosinec 1 15:30:15 CET 2006

> Tak to mas potom nejspis spatne spocitanou impulzovou odezvu. Nechces
> radsi poslat to, co jsi zmeril (frekv. charakteristiku)?

mas ho tam, je to v tvare linearna amplituda-faza aj realna-imaginrna zlozka. Vyber si co sa viac hodi. Vektoraku od Agilentu celkom verim a to co ukazuje vyzera logicky, takze by som skor videl problem vo vypocte...

> A vubec, co je to za signal? Jestli je to ta uriznuta cosinusovka,
> tak zkusime spis vynasobit analyticky zname spektrum a zmerenou
> frekv. charakteristiku a odezvu pak IFFT z vysledku.

Ano je to ona, ale preferujem aby sa to pocitalo numericky, pac tam do toho pridu este dalsie faktory a nedokonalosti a chcem si do toho modelu zapojit moje namerane data.

b.