Cvicenie zo spracovania signalov ;-)

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Prosinec 1 15:06:27 CET 2006

uz som poprosil mojho office-mate aby mi ukazal ako sa to v matlabe robi, je to asi divne ale tento program som zatial nikdy nepouzil :-)
Ten tvoj vysledok - nie su tam ziadne skryte koeficienty? Napriklad 2, 2*pi, alebo vydelit poctom vzoriek a podobne? Ta amplituda mi pripada dost vysoka. Budim to impulzom s vyskou 1, impulzna odozva ma "amplitudu" v rade 2.5e-2 a tebe vysla odozva s amplitudou okolo 0.5.
Obvod je pasivny, niekde bude chyba, alebo tam mas modry krystal :-)
Vypocet potrebujem urobit prave z dovodu aby som poznal presne amplitudu vystupu, inak by som to odhadol a 100% chybu doladil trimrom :-)
b.