Cvicenie zo spracovania signalov ;-)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Prosinec 1 14:51:11 CET 2006

> Tak skusme konkretne :-)
> tu http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/signalprocessing/stimulus.csv
> som dal moj vstupny signal (vypocitany alebo namerany, to je z hladiska vypostu jedno)

Z hlediska vypoctu to jedno byt nemusi, protoze kdybychom znali
spektrum analyticky, muzeme postupovat jinak. Ale OK, takhle
numericky je to nesrovnatelne mensi namaha hlavy :).

> tu som dal
> http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/signalprocessing/impresponse.csv
> vypocitanu impulznu odozvu mojho filtra na zaklade merania
> frekvencnej charakteristiky.
> Vies nejak narychlo urobit konvoluciu? Ta by mala dat odozvu
> sustavy v casovej oblasti na prislusny budiaci signal...

Konvoluci udela Matlab jednim prikazem (pomoci FFT), o to nejde. Jde
o to, jak moc veris impulzove odezve, vypocitane z frekvencni
charakteristiky. Ale myslim, ze v tomhle pripade vypada opravdu
docela duveryhodne.

http://duch.cz/mp/tmp/balu_vystup.csv

Marek.