Navrh DPS

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Prosinec 1 13:44:21 CET 2006

Ahoj,

> [...]
> schema a melo se to vejit na jednu DPS.  Nicmene nastal problem jak to
> nacpat do prislusne krabicky na listu a pritom dodrzet izolacni
> vzdalensoti. Rozhodli jsme se trafa a s tim souvisejici bizuterii
> predelat na druhy DPS a vse spojit konektorem.
> Zalozil jsem v projektu nove schema a prislusne soucastky a konektory
> dokreslil/prekreslil. Pak jsem zalozil v projektu druhou desku DPS a
> predpokladal, ze mi to na desku A automaticky vrazi soucastky z schamatu
> A a na B z soucastky z scamatu B, nicmene ono mi to vse nacpe na desku A.

Myslim si, ze toto asi spravit nepojde. Problem je v tom, ze netlist by Ti
musel vygenerovat dva a viac netlistov a to asi nejde. Ono mat v ramci
projektu viacero schem ide, ale vzdy je to ten jeden a ten isty netlist, aj
ked z viacerych schem. Budes si to musiet rozbit na viac schem a viac
netlistov a pcb.

> Obratil jsme se na ceskeho distributora s dotazem a oni ze nam poradi at
> posleme projet, projekt jsme poslali a od te doby mlci , bud si s tim
> neporadili nebo zjistili, ze nase licence pochazi primo z USA a oni z
> toho nic nemeli :-)

Ale podporu na legalne zakupeny SW by mali poskytovat bez ohladu na to, kde
to bolo kupene. Oni skor asi nepochopili, co potrebujete a nevedia na to
odpovedat.

> Podle meho nejkde o nic zasadniho a je to dost trivialni pozadfavek jen
> nevidim neco jednoducheho.
> Tyden jsme se trapil s tim jak ve schematu posunout soucastku i s
> vyvodama a pritom to je tak trivialni, holt nekdy chybi ta jednoducha
> informace. :-)

No na toto je najlepsie objednat demo verziu. Kedysi k nim davali taky maly
tlaceny navod s rychlokurzom co sa ako robi a co kde hladat. Neviem, ci to
este robia, ale inak nezostane nic ine len preluskat manualy a pdf.

Andrej

Stiahni si hudbu úplne legálne!
http://hudba.zoznam.sk/