Free CAD pro DPS

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Prosinec 1 10:13:51 CET 2006

> kdyz se tu diskutuje o navrhu DPS, zajimalo by me, jestli nekdo nevi o
> necem free pro tuto cinnost (myslim uplne free, ne jen free pro
> nekomercni pouziti). Zkousel jsem KiCad, ale to nema snad ani UNDO.

Ja pouzivam "pcb", ale moc toho neumi. Nicmene ma DRC, snadno se
pridavaji soucastky, samotne kresleni car a pruchodek je prijemne. Co
hlavne neumi: rozlitou med, inteligentni pretahovani zapojenych
soucastek. To pretahovani mi nechybi, kdyz chci neco premistit, spoje
odmazu a znova natahnu.

http://pcb.sf.net

Pouzivam spolu s kreslenim schemat gEDA, ale lze pouzit i s jinymi
(vim o Xcircuit).

ZdraviM.