DDS Projekt, SMA konektory

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Prosinec 1 08:03:04 CET 2006

Osobne si myslim, ze pri celkove cene za ostatni komponenty a dily neni cena za konektory nejzasadnejsi. Kdyz uz delam takoveto zarizeni, tak preci nebudu delat takovou zhovadilost jako letovani kabelu primo do desky. Ale to je nakonec vec kazdeho konstruktera. Krimpovaci kleste neni potreba kupovat, ale mela by je mit kazda pocitacova firma, ktera dela neco kolem pocitacovych siti, protoze jsou stejne jako na krimpovani BNC konektoru na ethernetovy koax.
Co se tyka displaje, tak ja objednaval od fi. Spezial a krome toho, ze se muselo chvili cekat nez dorazil z Nemecka k nim to probehlo bez potizi.

JK