OT: co to jsou DIGITY ?

Čtvrtek Srpen 31 16:39:30 CEST 2006

Hezký den,

    no snad jsem to už konečně pochopila. Dostala jsem z práce možnost
si vybrat měřáček a tak váhám jestli MS9160 nebo MS9170 jelikož mi ze
servisu řekli že můj MS9140 je již neopravitelný. No myslím si svoje,
přístroj tam byl od šestého měsíce a do dneška nic až mi řekli že to
nejde a proto asi dostanu novej. Jestli to schválí ÚV. Ta MS9170 je
přesnější ale neumí měřit kapacity a indukčnosti a takhle přesného
měřáku je na jednu stranu na běžná měření škoda. Zkusím šéfy ukecat
ještě o jeden přesnej měřáček a bude možná po dilematu.

    Chápu to takhle: procenta jsou chyba převodu a určují kolik toho
převodník špatně převede. Počítají se z měřeného údaje.Zanáší chybu u
maxima hodnoty.   Digity jsou chyba z celého rozsahu displeje. Chybu
dělají tak, že se jako připočte náhodné číslo na konci displeje.
Způsobují chyby na minimu hodnoty.

    Děkuji za odpovědi

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz