Re: Znalosti ze SP© elektrotechnické

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Srpen 31 10:52:34 CEST 2006

SPx miva krusnejsi zacatek (matika, fyzika), gymplaci mivaji krusnejsi
pokracovani (elektropredmety), oboji imho jen velmi mirne. Vzhledem k
tomu, kolik to vystuduje lidi, co o to nemaj vubec zajem, tak budete
mit znacnou vyhodu:) (jedna divcina u nas mela jediny zajem -
otehotnet - a to jen proto, ze pak pocitala, ze ten titul {o nic
jineho ji neslo} dostane levneji. Otehotnet se ji povedlo, ale letela
na anonymnim testu:D:D:D Pak presla na "davacsky" obor a je z ni
elektroynzenyra stejne)
Nebojte se toho, drzim vam palce
Marek