Zase mereni rychlosti s GPS

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Srpen 31 02:14:52 CEST 2006

Mozno je to uz teraz bezpredmetne, ale dost dobry prehlad, co sa da v
oblasti GPS modulov kupit v "nasich" koncinach a za kolko je aj tu:
http://www.garmin.sk/ kliknut na "Moduly OEM" a "Cennik"

Pred casom som sa tym zaoberal pracovne, nasa materska firma berie
moduly od Laipac, su velmi dobre kvalitou, ale v kusovom mnozstve u nas
nezohnatelne. Preto doporucujem pozriet si ten Garmin - da sa od neho
(aspon na SK) kupit hocico aj v kusovke.

Pripadne sa inspirovat tu:
http://www.sos.sk/index_sk.php?str=425
http://www.sos.sk/index_sk.php?str=442

miro