Pulsní regulace DC motorku

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Srpen 31 01:36:05 CEST 2006

Skor pre nostalgiu, ale mozno Vam to pomoze...
Kedysi som experimentoval s vlacikmi. Pulzne som ich ovladal z
Didaktiku M (klon ZX Spectra) cez home-made interface s 8253 takto:

http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/impulz_reg_DC.png

Tie "bloky" su 2 pocitadla nastavene do rezimov 3 a 1, strieda PWM sa
riadila v pravom pocitadle. Vstup 1MHz som si odvodil priamo z
Didaktiku v zmienenom interface.

miro