Jak chranit IR snimac pred svetlem?

Aleš Filip konference2@centrum.cz
Středa Srpen 30 13:33:05 CEST 2006

Dobrý den hondal,

To je nějaké divné. Já mám SFH506 připojené přes Atmela do USB, a
problémy s tím absolutně nemám. Předtím jsem měl to samé čidlo přímo
na sériovém portu, a také nebyl problém s okolním osvětlením. Nemáte
to nějak špatně zapojené? Já jsem používal zapojení od Igora Česka z
jeho stránek http://cesko.host.sk