Kde sehnat krystalovy nebo keramicky rezonator ci oscilator 1.82MHz?

Jan Galuszka konference@ei.cz
Středa Srpen 30 11:06:14 CEST 2006

http://www.hcelectronics.cz

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá, jednatel:
ing. Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz ,
WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v
Ostravě, oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Peca
Sent: Wednesday, August 30, 2006 11:03 AM
To: Eletrika
Subject: Kde sehnat krystalovy nebo keramicky rezonator ci oscilator
1.82MHz?

Pekny den,

nevite, kde by bylo mozno sehnat neco kmitajiciho na 1.82MHz? (Je to 4x
455kHz.) O 1.8432 zajem nemam.

Poradi zajmu: oscilator (treba CMOS), 3pin keramicky rezonator, 2pin
keramicky rezonator, krystal.

Ve Spezialu mi nabidli programovatelny oscilator od Epsona obsahujici
PLL, to taky nechci, prijde mi to jako skoda PLL, protoze porad doufam,
ze tato frekvence neni az tak exoticka. V katalogovem listu nejakeho
Atmel AVR je uvedena jako jedna z frekvenci rezonatoru/krystalu, tak
snad nekde existuje i jinak nez na zakazku.

Dekuji za radu a zdravim,
Marek P.