Kde sehnat krystalovy nebo keramicky rezonator ci oscilator 1.82MHz?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Srpen 30 11:03:13 CEST 2006

Pekny den,

nevite, kde by bylo mozno sehnat neco kmitajiciho na 1.82MHz? (Je to
4x 455kHz.) O 1.8432 zajem nemam.

Poradi zajmu: oscilator (treba CMOS), 3pin keramicky rezonator, 2pin
keramicky rezonator, krystal.

Ve Spezialu mi nabidli programovatelny oscilator od Epsona obsahujici
PLL, to taky nechci, prijde mi to jako skoda PLL, protoze porad
doufam, ze tato frekvence neni az tak exoticka. V katalogovem listu
nejakeho Atmel AVR je uvedena jako jedna z frekvenci
rezonatoru/krystalu, tak snad nekde existuje i jinak nez na zakazku.

Dekuji za radu a zdravim,
Marek P.

Daląí informace o konferenci Hw-list