zvlastna politika

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Srpen 30 09:02:38 CEST 2006

Zdravim vospolok.

Dnes som sa kukol na stranky gme.cz a vidim tam reklamu na P89LPC922
(http://www.gme.cz/index.php?action=ucpu_p89lpc922&sk=&lk=). Ahaho,
vravim si, konecne maju v drogerii nejaku inu '51 nez od Atmela.
Posluchol som pokyn na konci clanku ("Pro aktuální informaci se
podívejte do e-shopu") a pozrel som sa... V predajniach je od vrchu az
po spodok nula (vratane Bratislavy, ktora vsak je vidiet len na gme.sk -
to je pre mna tiez nie prilis pochopitelna taktika ale ja som uz raz
taky nechapavy).

Znamena to, ze je to len vo velkoobchode?

Naco je potom taka reklama?

wek

PS. Aby znova nedoslo k omylu, ja mam modreho slona celkom rad a chapem,
ze udrziavat maloobchod so suciastkami je kolosalna robota; takze ak tu
niekto z danej firmy nacuva, prosim, neberte to ako staznost, ale ako namet.