OT - Prosim o radu s C

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Srpen 30 08:47:08 CEST 2006

Este raz, aby nedoslo k zbytocnemu omylu.

Niekde uprostred diskusie ste uviedli asi 5 dovodov, preco pouzivat C (+
derivaty), a oni vsetky samozrejme platia (spolocny menovatel je
rozsirenost). Pre vacsinu aplikacii je tato jedna relativna vyhoda
Pascalu (ci inych silnejsie typovanych jazykov) zbytocna; no a ako bolo
ukazane, tato vyhoda bola uspesne eliminovana v Delphi. Potom samozrejme
prevazia ine faktory.

Nikto tym nechce povedat, ze mate zmenit celkovy nazor na Pascal. Je to
len o tom, ze clovek by mal mat urcity prehlad aj o veciach a postupoch,
ktore priamo nepouziva.

No a samozrejme netvrdim, ze ten prehlad ja prave mam, len som nahodou o
tejto jednej veci vedel.

wek