OT - Prosim o radu s C

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Srpen 30 08:35:29 CEST 2006

Jiri Foldyna wrote:

> Vecna smycka je fakt problem, pokud to neni ve Vasem kodu. Pak to jde resit
> jen pomoci podrizeneho vlakna (u Woken) nebo procesu (u slusneho realtimu),
> a kontrolou na timeout.

Este ma napadlo, ze toto je vlastne uloha pre watchdog, ale to je zase
tema na taky rozsiahly flame, ze to nas admin uz uplne uskrti... :-)
Samozrejme to nesuvisi s volbou jazyka.

S dokumentaciou je ten principialny problem (okrem lenivosti, co je tiez
principialna), ze v okamihu pisania dokumentacie clovek nevie, ktory
detail v buducnosti bude potrebovat objasnit, a tak pise same blbosti...
:-)))

wek