Re: Kondik pred mustek

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Středa Srpen 30 07:52:54 CEST 2006

Oni tam jsou docela velike proudy, proto jsem psal si udelat civku z
z feritky, aby nebyl uzavren magneticky okruh a zmensila se saturace.

Ty kondiky tam jsou jen na odruseni - pomalejsi hrany. Nekompensuje se
skoro nic. A paralelni keramika taky nema pri techto proudech vliv.

Nejvetsi vliv ma kombinace elektrolyt - geometrie vodicu.

Zrovna delam rizeni motoru do 50A do auta a mam tyhle problemy. A muzu
se po...t z odruseni.

Hugo KOTTAS