OT - Prosim o radu s C

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Srpen 29 22:32:59 CEST 2006

At 22:20 29.8.2006, Jiri Foldyna wrote:

>S tim nesouhlasim. Je to nastroj, ktery poskytuje kompilator. O jeho pouziti
>se rozhoduje programator, a je na nem, jestli jej pouzije nebo ne. Zrovna
>tak bych mohl jako byvaly asemblerista prohlasit totez o kterekoli
>konstrukci z vyssich programovacich jazyku. Cele je to o tom, jak napomoci
>psani spolehlivych programu.

Nejde mi do hlavy, v cem je program, kterej posere data a pak spadne (C,
neosetreno) a program, kterej skonci na runtime error (Pascal, automaticky
range check), z hlediska uzivatele jiny :o)

>Vecna smycka je fakt problem, pokud to neni ve Vasem kodu. Pak to jde resit
>jen pomoci podrizeneho vlakna (u Woken) nebo procesu (u slusneho realtimu),
>a kontrolou na timeout.

I v mojem kodu mi s ni nikdo nepomuze, kdyz si to neuvedomim sam. ;)
(Prochazel jsem data ciziho datoveho souboru, linked list a tak trosku jsem
bloudil dokola, protoze ten soubor byl nakoplej. Utechou mi trosku bylo to,
ze i kod od 'nejlepsi softwarove firmy na svete' <g> tam visel taky :-D )

>Co je to dostatecna dokumentace ? Uz jste nejakou videl :-)))

No aspon takova, co nelze ;)
Treba me prekvapilo, ze neco na CloseHandle je asynchronni, takze ten
soubor jeste nejde chvili smazat. Dost prekvapilo ;)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.