Trochu OT: Integralni helma s ventilatorem.

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Srpen 29 14:55:45 CEST 2006

Nevim jak motorkove helmy, ale padackarske jsou zalozene na laminatove skorepine z jedineho kusu, ktera ma urcitou pevnost. Jakykoliv zasah do skorepiny (i pouha dirka vrtackou) tuto pevnost samozrejme vyznamne snizuje. Takze vyriznout pro ventilatorek nejakou diru IMHO nepripada v uvahu. A dat si ho dovnitr mezi skorepoinu a hlavu? Myslim, ze obtisk jeho vrtulky na mozku po pripadne havarii neni moc zdravi prospesny.

Jakub Serych