Digitální šuplera - komunikace

Halen halen@seznam.cz
Úterý Srpen 29 10:29:46 CEST 2006

Připojováním posuvek do PC jsem se pracovně zabýval. Například Sylvac,
Mahr a Tesa mají výstupy RS232, většinou 9600 8 N 1. Mitutoyo má
speciální výstup pro který je nejlepší vyrobit HW převodník (procesor).
Ostatní levné posuvky s výstupem je problematické připojit nelze k nim
jednoduše sehnat dokumentaci. Mám takový pocit, že jednu posuvku jsme se
pokoušeli napojit a výsledek zkoumání byl ten, že posuvka komunikovala
po RS232 ale úrovně signálu byly nestandardní a tak jsme museli udělat
převodník.

Všechny tyto převodníky pro posuvky Mitutoyo + levné posuvky se
připojovaly do RS232 PC.

Já osobně jsem spíš dělal SW do PC pro převod signálu RS232 (simulátor
klávesnice, co přišlo po RS232 se vepsalo tam kde blikal kurzor)

Honza J.