pajeni SMD soucastek

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Srpen 29 09:56:14 CEST 2006

Jste si jisty, ze odprasknete pajenim? (neni mrtvy uz predem? neodejde
do kremikoveho nebe pri zapnuti zarizeni?)
Jinak dobu pajeni vyrazne zkratite kvalitnim tavidlem a rozumnym
cinem! (a na takovy pozlaceny DPS co je na DDS se paji primo
prepychove:) - ale ten clovek bezne nema:)
Marek
PS: tavidlo - treba MTL 461, MTS 468 z GES. Cena dobra, paji se s nim
krasne a nadoma je na hooodne dlouho.
cin - mne se dobre paji s Sn60Pb38Cu2