Eagle 4.16 a PDF Creator...

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Srpen 29 07:29:24 CEST 2006

Ono je to jedno. Stejně se v tom musím hrabat dalším programem (Irfan view). Nastavuji DPI, konveruji na stupně šedi, upravuji kontrast... Myslím, že když jsem zkoušel *.png přímo v Eagle, soubory vycházely o něco větší. Ale už si to přesně nepamatuji. Navíc mám stále k dispozici originální *.bmp, které smažu až je jisté, že se všechny úpravy povedly.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Intranet
Subject: Re: Eagle 4.16 a PDF Creator...

Takovy maly upozorneni pro uzivatele, ktery udela soubor do bmp a potom ho
prevadi na png. Proc to delat tak slozite staci zadat ze soubor ma byt .png
a Eagle ho rovnou vytvori. Jenom male upozorneni kdyz to delate File,
Export, Image, Brose tak tam jsou ruzne formaty ale kdyz si ho vyberete a
zadate cestu tak potom se u file objevi jmeno souboru a .bmp (tuto koncovku
prepiste na Vami pozadavany typ souboru  a vse funguje jak ma). Takto je
mozno vytvorit rovnou