Maly dvoukanalovy osciloskop

aze azehw@volny.cz
Pondělí Srpen 28 12:14:15 CEST 2006

Dík za info, docela se mi líbí a právě jsem jej objednal. Bohužel nejsem z
Prahy, ale ze střední Moravy, ale nevadí. Z GM mi poslali český návod, kdyby
to někoho zajímalo, napište soukromně, pošlu (pdf).
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Poucha" <papouch@papouch.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 28, 2006 12:00 PM
Subject: Re: Maly dvoukanalovy osciloskop

Ano, je tam LiIon akumulátor. Teď to nemohu najít, někde jsem četl že vydrží
5 hodin. Zase moc zkušeností s ním nemám, osciloskop máme asi 2 měsíce,
takže informace ode mne nejsou moc detailní.

Vy jste z Prahy, jestli se nepletu... pokud byste se tu chtěl zastavit,
můžete si s osciloskopem hrát jak chcete. I nějaký zdroj signálu se tu
najde.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel