externi disk

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Srpen 28 11:24:48 CEST 2006

Vyznat se v tom musi programator, je za to placeny a ne malo. (Berou spoustu
penez, ale kvalita posledni roky radidne klesa.)
V urcitych slovech pokud nepouzijete hacky a carky ma slovo zcela jiny
vyznam a obecne text s diaktrikou je citeljnejsi.
Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 28, 2006 11:12 AM
Subject: Re: externi disk

Napsal, jsem, že to je můj soukromý názor, nikomu ho nevnucuju, ale
dodržováním téhle zásady se v mnoha případech vyhnete problémům. To je
všechno.

Pokud vaše data a vaše soubory budete používat jen na vašem počíatči s
W2k/WXP, zřejmě nebudete mít problém. Jenomže nejsou tady jenom Wokna.

Ona i ta česká diakritika není jen jedna, ale rovnou tři
(nejpoužívanější) - win-1250, iso-8859-2 a unicode. No a pak se v tom
vyznejte.

P.K.