externi disk

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Srpen 28 11:05:31 CEST 2006

Na jednu stranu by me taky ani nenapadlo dat do nazvu souboru znaky
s diakritikou, ale na druhou stranu me trochu prudi, ze 20 let po
sepsani normy ISO 10646/Unicode se softwarove firmy jeste nenaucily s
temito znaky zachazet a ze skoro v kazdem programu (vcetne operacnich
systemu :-)) se v tomto smeru najdou chyby. Takze bych ten zakon jeste
rozsiril o pravo uzivatelu fackovat softwarehousy :-)))

Ales Prochaska