Eagle 4.16

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Srpen 28 08:52:55 CEST 2006

Ja to delam nasledovne:
1) Vytvorim si novy board (bez schematu). Na nem si nakrestim
dimension jak potrebuju (treba tu A4)
2) v navrzene desce zapnu vsechny vrstvy, vse oznacim, dam cut
(nebojte se, ono to odpovida funkci copy, nic nezmizi)
3) prepnu se do "nove" desky, dam paste. Umistim motiv kam potrebuju
4) Pokracuju bodem 2 dokud mam schemata a misto na desce:)
Marek