externi disk

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Srpen 28 08:49:02 CEST 2006

Zdravim,
to nereste, to je marny boj. My jsme softacka firma, vsichni jsme tu
pocitacnici, a stejne vetsina tech, co delaj obchod, analitiky a
vedouci projektu jsou dementi, s nazvy souboru na 100 znaku s
diakritikou a kdejakym dalsim bordelem. Chtel jsem je popravovat, ale
reditel mi to nakonec zakazal:(
Marek
PS: ale aspon se nad vydanim toho loveckeho listku zamyslel:)