externi disk

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Neděle Srpen 27 22:12:43 CEST 2006

Taky jsem o tom uvazoval, ale pri procitani recenzi a clanku jsem
nenarazil na takovy, ktery by podporoval cestinu - to znamena, ze kdyz
na nej (pres usb) nahraju (nekdo mi nahraje, sam si na to dam pozor :)
soubor s diakritikou v nazvu, tak ho musim precist zase pres USB, pres
ethernet  to nejde (hosi v PRC nepodporuji nastaveni charsetu pro
sambu, ktera tam je)

Priklad treba
http://www.alza.cz/externi-box-fantec-ld-h35nu2-pro-3-5-hdd-usb2-0-lan-hlinikovy-napajeci-zdroj-220v-d57555.htm

KR