zenerka v TO220 nebo neco takoveho

Milan milger@pobox.sk
Pátek Srpen 25 10:08:50 CEST 2006

Teda radsej by som tam dal spinany regulator za 300Sk a nemusim z toho robit
varic...

Milan
----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, August 25, 2006 9:32 AM
Subject: Re: zenerka v TO220 nebo neco takoveho

to je ale problem nekompetentneho navrhara, ktory sa to teraz snazi
rychlo zalepit, nie tej 7815 :-)
Nech to akokolvek rozdeli tepelna strata tam ostane rovnaka a ked tam
nema chladic (asi nema, inak by sa nepytal) tak tomu proste nepomoze. Aj
ked sa rozdeli tepelna strata v malom uzavretom priestore bez
dostatocneho odvodu tepla na trojnasobnu plochu teplota tam bude rovnaka :-)
b.