Elektro instalace v rodinem dome.

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Srpen 25 08:46:37 CEST 2006

8. července 2006 18:18 napsal Michal Krestan <mailto:krestan@hw.cz>:

> Pokud Vam jde o cenu, tak si dovolim trochu komerce. Podivejte se na
> www.inels.cz Je to kompletne muj vytvor a je to urcite za lepsi
> cenu:-)

	Zdravim,

	konecne jsme se po dovolene prohrabal starsimi prispeky a objevil
jsem tento thread reinkarnujici debatu na tema "domaci automatizace", ktere
jsem se kdysi take aktivne zucastnil. Momentalne jsem sice vicemene ve
stavu: "Az budete mit za sebou stavbu RD, tak Vas ty myslenky na takove
ptakoviny velice rychle prejdou." [AZE] ;-), ale velmi mirne se tim porad
zabyvam.

	Z INELS me zaujala LM-22B
(http://www.inels.com/cz-inels/produkty/lm-22b.htm,
http://www.inels.com/dokumenty-inels/cz/katalog-list/lm-22b.pdf). Neco
podobneho jsem taky vymyslel a zajimalo by me, jak udelat tu detekci
vypinace pripojeneho primo na fazi?
	Napada me bud klasicky pres 5 MOhm odpor primo na vstup MCU, ale to
asi neni galvanicke oddeleni. Nebo srazeci kondenzator a optron, ale to zaz
vychazi docela velke. Pripadne takova divocina, kdy by byly dva MCU, jeden
napojeny na sbernici a druhy spojeny se siti s vlastnim napajenim
(miniaturni trafo nebo kondenzator), kery by snimal vypinace a ridil triaky
a spolu by komunikovaly pres optrony (pro jeden kanal se tolik neusetri, ale
pro dva uz by tech optronu a kondenzatoru bylo podstatne min, zvlast kdyz
uvazime, ze by tem mela byt jeste jedna dvojice pro snimani pruchodu nulou -
taky zde oblibene tema ;-).
	Tak je spravne a) b) nebo c), nebo je jeste nejake elegantnejsi
reseni, ktere jsem prehledl?

	A jeste jeden dotaz, daji se nekde samostatne sehnat takovehle pekne
krabicky do instalcni krabice?

	Diky moc,

			Ales Zika
			http://results.cz